9 november 2009

Eminent list.

Nu är det åter dags för en lista. Vi har längtat - och vi hoppas att ni också har gjort det. Det är en hel del listor som kretsat kring våra huvuden under den senaste tiden men för den här gången vill vi bjuda er på något riktigt smaskigt, något som vi själva tycker är mer "gulligt" än "provocerande". Det är alltså dags för inget mindre än: "Killen som DU helst vill vakna upp bredvid...."


Min lista

5. Navid ( Push/nivå)
Den enda snygga blatten på avenyn.

4. Alex Skärlen ( ex aveny kille)
My my my


3.Viktor Lendahl ( valand)
Med hans snygga frilla och charm har man nog en sjukt trevlig kväll med grabben... och med alla fish man lär ha druckigt under kvällen så kan man vara helt säker på att de inte hänt ngt dagen efter när man hittar honom i sängen...

2. Daniel Adolfsson (Push)
Inte helt fel med att somna till hans underbara sångröst å vakna upp till den på morgonen

1. Andreas Agurre ( Karisma)
Vem skulle inte vilja vakna upp bredvid stans snyggaste dj?


Andrea´s lista

5.Tobias Hamberg.
jag gillar killar som är aningen mystiska. jag tycker tobias har lyckats med det, samtidigt som han verkligen syns..... det är inte svårt att lägga märke till honom, trots att han inte gör så stort väsen av sig. Me likey!

4. Andreas Agurre ...
Vem vill inte vakna upp bredvid en sådan underbar kille, som både är snygg och ödmjuk?

3. Alexander Lindberg
tja, why not? eller? ja, jag har ju ingen redig motivering på min listtvåa men vill gärna att den här killen är med. okey? alright.

2. Victor Appelgren
Jag tror inte det här behöver motiveras. Victor för mig är en "urban boy", tolka det som ni tolka vill men i min egensinniga värld är det en fantastisk komplimang.

1. Andreas Willman
det här är den enda gången (någonsin) som jag väljer att inte direkt motivera mitt val. hade jag inte varit varm i kroppen över en människa jag håller kär, hade jag varit eld och lågor över Wille.

Inga kommentarer: