21 mars 2010

Du...

Varför ska folk dra upp saker och påminna en om de som en gång var?

Jag har släppt de.
jag har skrivit de innan de ingen idé

Allt du gjort allt som hänt alla misstag...

Undrar bara vad du får utav att komma fram och påminna mig och ska dra upp saker som jag skiter i idag.

Allting som du sa till mig.
Jag har kommit dit jag vill...
Varför kan du inte bara sl'äppa mig fri och låta oss bli till varandras luft?

Jag vill inte höra hans förklaringar jag bryr mig inte om han förstått efter två år att han hade fel att han gjort saker fel...

Jag har gått vidare jag vill inte ens se honom han är smärta.

Och när jag e ute å försöker ha de ballt med mina vänner vill jag inte ha någon som ska förklara sig.

En förklaring på fyllan efter år e inte värt dem tårarna.

Vad har man att förklara när man har sagt de man velat? de man känt?

Ångest hat... hans ord inte mina.

vem jämnförde mig med brook å blair liksom två figurer i olika serier. bitcharna.

allt va du

så nej jag vill inte ha din förklaring
jag vill bara att du ska släppa de och låta oss bli till varandras luft.

Inga kommentarer: