18 april 2010

Vad gör man när de lämnar shotsen till fel personer?

Igår blev de en runda studiebesök runt om på staden...

Dock var staden död igår.

men men så länge de finns fish e la jag nöjd...
eller?

Jag å mitt hets stackars raffe å sebbe men dom hängde med å de va sjukt nice igår...

Nerre på peacock va de nice bara vi tre inga andra man kände typ. förutom personalen som alltid är där... BÄSTA

Dock var gårdagens tabbe när nere de värsta...
Jag beställer järn.
Jag säger till bartendern att lägga järn till djna men han tror att jag pekar på två brudar...
kanske eller ena av dom må vara den bruden jag hatar i gbg... må vara den enda bruden som jag verkligen inte klarar av i gbg...

Den va nog ball du speciellt när han pekar att de från mig.
Gamla vänner nu fiender eller inte ens de hon är iinte värt ngn ting... allt var lögner allting som hon sa allting som hon gjorde...

Hur kan man vara en sån orm som hon är?
De kommer jag aldrig att fatta. förstår inte hur hon kan med att smsa mig och komma till min bar säga att hon älskar mig... skriva att hon saknar mig... medan resten av staden viskar de hon säger om mig .

Aja de skitsamma idag allt är glömt...
dock så fick jag min en läxa igår...
Ngt jag aldrig kommer att glömma...

Be aldrig en bartender skicka järn till random personer på stället.
Om man ska bjuda på järn får man fan ge dom själv och orkar man inte gå får de fan va utan.
let.

Orka om hon nu tror att allt e ok liksom...
orka orka orka.

Inga kommentarer: