1 november 2012

Är kärlek d viktigaste?!

Man träffar någon blir kär men man är olika... Kommer det att fungera?!
Är kärleken allt som behövs i ett förhållande?!

Många skulle nog svara ja på den frågan men jag vill ju svara nej...

Jag tror ju på ramen.
Att man ska hitta någon med samma principer, värderingar och intressen som en själv.

I längden är det väl det som håller personerna tillsammans, man skapar ett liv tillsammans.

Jag har gett det ett försök eller typ ett försök.
Världens bästa kille..
Men
Kommunist vs. Moderat
Ateist vs. Kristen
Svenssonliv vs. Karriär
Thailand vs. Segla
Åre vs. Alperna
Cykelsport vs. Golf


Skulle vi funka ihop?! Nej absolut inte
Ska man ge sig in i de då?! Nej typ inte
I början är man nykär å då kanske d funkar men sen när det lägger sig hur blir förhållandet då?!
I många fall ser man att en person börjar ändra på sig. Iaf om jag kollar på dem personerna jag känner, dom träffar en tjej somkommer från en helt annan värld med helt andra intressen men hon ändrar på sig. Blir så som han vill. Tjejer blir blinda och vill bara göra killen lycklig. Men då undrar jag hur länge kommer dessa tjejer att palla?! Att ge upp så som dom vill leva för att leva så som han vill?!