15 november 2007

Allt som har en början har ett slut.

16 november 2006



"Hej Älskling! Jag ville bara höra hur du mår. Det får inte rinna ut i sanden det här. Jag tycker om dig för mycket för att låta dig vara!!! Ring gärna när du har tid. Puss kyss love you"

Över ett år sedan nu...
Min mobil gick sönder och då fick jag ta mig i kragen och lämna in den. Jag plockar fram min gamla mobil och upptäcker detta sms. känslorna blev blandade
Snart fyller du år... ska man ringa?
Du ringde på min födelsedag det gjorde du, sedan sågs vi allt var konstigt gamla gänget samlades och alla ni har gått vidare tillsammans med era respektive.

Jag är fast, jag trivs att vara i mitt stadie så jag klagar inte. Men vad är det jag vill komma fram till jo...

Det var ett år sedan du skrev så innan dess var det vi
ett vi som var med varandra hela tiden i 2 år men sen en dag sluta allt nu hörs vi inte ens av.
Hur kan man säga att vi alltid ´kommer vara vänner...

Alltid och förevigt två ord som inte finns. Precis som vårat vi.

Detta gäller allt. man använder dessa ord så ofta vi, alltid, förevigt och allt annat de falskt de finns inget sånt, inget sånt som varar utan allt är för stunden...

ALLT SOM HAR EN BÖRJAN HAR ÄVEN ETT SLUT!!!

Inga kommentarer: