5 februari 2008

Är de värt de?

Just nu har staden aldrig känts så liten som den gör just nu.
Bråk, rykten, triangeldrama, tjejsnack, killsnack, svartsjuka, avundsjuka...
Vad ska man säga?

Just nu känns staden så liten allt man får höra så fort man sätter sin fot utanför dörren. alla som tjaffsar alla som gör slut, par som bildas det är nu allt splittras å de nya startar inför våren... samma som alla andra år.
Vad händer med personer efter en kall å tråkig vinter? Jooo ryktena börjar.
De tråkigt, de mörkt de kallt och folk har inte något bättre för sig än att prata och skapa krig,
inte har det varit så mycket sid väljande och udda saker som hänt,. i torsdags började det seriöst bli skrämande och det har inte slutat...
¨
Om jag verkligen hade gjort det jag vill just nu hade jag skrivit ut allt från alla sidor å bara låta alla läsa men de går ju inte heller. men frågan är hur länge ska de hålla på så hr innan alla bara släpper och löser de?

Ska jag vara ärlig så tror jag de kommer sluta upp med att gruppen förblir i två. att tro att alla kommer bli vänner igen e lika sant som att sanna sagor har ett lyckligt slut.

Dags att välja sida...

Är de värt de? hoppas de för din skull.


Inga kommentarer: