3 februari 2008

Hoppas hon är värt de.

Alla sitter å pratar, alla säger nej nej jag är inte svartsjuk inte det minsta...

haha tänker jag då, jag monstret som hatar allt å alla som kommer i närheten och får uppmärksamhet som jag inte gillar.

svarsjuk ja... kanske inte den bästa egenskapen men men jag är iiaf ärligt.



Att sitta och säga att man inte blir sotis om ens respektive står å gör vissa saker är lögn.

många vill bara få det att låta bra å säger sånt men jag vet allt att de inte stämmer för de ser man när de väl kommer till den situationen.

Kan fortfarande inte släppa de, varje gång jag träffar dig å ser hur du ser på henne. en gång såg du på mig så,,,

Antagligen vet man inte vad man har och tar vara på de tills de borta. du fyllde år för några dagar sedan å jag vet fortfarande inte ska jag ringa...
Jag säger bara hoppas hon är värt dit de tagit oss?

Inga kommentarer: