31 januari 2008

killar vs tjejer del 2

Detta är ett ämne som jag inte kan släppa och det är nog inte bara jag. mina tjej kompisar ser det som jag... alla har det lika. haha

En sak som jag fick höra för ett tag sen som är så jävla rätt är.

KILLAR ÄR SOM SPÅRVAGNAR, DET KOMMER EN NY SNART...

För en tjej att hitta ett ragg är inte svårt, alla killarna vid denna tiden brukar vara på... konstigt nog. dock så tänker dem inte som ovan.

Nej killar ni kan bara vara ett ligg, det kan vara så för tjejer precis som för er killar.

De inge mer med saken.

killar och tankar. jag vet inte vad man skall säga om det

samma med killar som inte kan säga vad dem har att säga, utan bara drar ut på de, säg det du vill ha sagt liksom. så svårt är det inte...

Göteborg storstad? Bullshit göteborg är en by i en storstad... helt sinnes vad man får hära och veta varje gång man går ut från dörren. gott och ont.

Jätte roligt att få reda på saker eller inte





Inga kommentarer: