13 januari 2008

valet...

- Kan man lära sig att dricka kontrollerat?

- Kan vi ha sprit hemma?

- Kan vi gå på fest där det serveras alkohol?

- Måste jag också avstå från alkohol?


Detta skickar jag till en mkt nära vän som väljer att svara med dessa ord

= vi bör vara fulla hela tiden..... fan va mkt pojkvänsmaterial vi skulle hitta då.


Livet går bra nu.
Skola börjar snart... måndag
sen har man sitt jobb
sedan har man sina vänner
Allt går bra nu. allt är underbart, der enda som saknas nu e
var är min pojkvän?
¨
SÅ nu e de kanske dags att lägga ut sin egna kontakt annons på bloggen?

KIllen ska vara ;
Blond, blåa ögon, lång, smal men ändå tränad, skånsk brytning är en stor fördel, hm där hade vi utsisdan....

Insidan är väl överskattad? jag vill ändå bara ha honom som en staty som jag kan visa upp å ha som bär min handväska å är en underbar toffel :)


Passar just du in???

CLL ME :)

haha nee nu ska vi inte lägga ut kontaktannons på nätet... jagg har hittat min... han har bara inte fattat de än... mn en dag... då fan kommer jag å XxX vara vi



Inga kommentarer: