7 januari 2008

Vänner

Söndag utgång som vanligt...
men kommit på de att nej nu ska jag så inte gå ut mer.

dock är det svårt när man har sjukt kul i vänners sällskap.
igår var det som de alltid är mycket alkohol...

Mycket folk, fan va sur jag blev ett tag men då tog mina vänner mig å vi hade sjukt kul tillsammans som vanligt.

det behövs inte många för att det skall bli bra.
så länge krull, man, å bror är med så funkar det

de två andra är ju inte hemma.
men sedan uppskattar man andras sällsksap med men de inte samma sak utan...

yeah yeah

bakis idag ja.
ingen sömn träffa johanna på väg hem från efterfesten.

kl. 12.00

haha

efterfesten roligast på hela kvällen om de några som alltid får mig å skratta så är de dem.

nu ska de så ätas pizza

1 kommentar:

Anonym sa...

vill me vara med ju! saknar alla söndagar så sjukt mkt.. finns det ngn bättre utgång, man tänker att nej kanske inte ska gå ut idag.. men sen när alla börjar smsa varann ringa o så är hettset igång o de blir förmodligen den bästa kvällen hur trött man än var nu är man pigg.