15 januari 2008

Idolen Legenden Victoria Beckham

Spice girls och deras turne.
Kan man missa dem?

Sedan jag var 7 år då släpptes första cden och hitten. än idag kan jag favorit låtarna utan till.
5 tjejer dansa och lekte spice girls.

Hela livet, vad man skulle ha på sig, sminka sig, skorna allt var efter dem. och alla vi tjejer hade våra favoriter.

Min var ingen mindre än Victoria Beckham.
När man härmade dem och bar dessa kläder så roligt man hade. men de växte och de var med en hela vägen genom.

När jag började 3an och var 9år då kom jag till en ny skola ny trend. haha vem ville jag vara Victoria. så efter massa tjat fick jag ett par skor med klackar. ett par jag knappt kunde gå i men vad skulle man göra... ville man va posh så ville man.

Resan till usa och england gjorde allt. I alla butiker var deras bilder och kläder i min storlek som liknade posh kläder ett måste för ett barn som jag att ha.


Cool tyckte jag att jag var. min dröm var att vara hon.
Gå som hon klä mig som hon och vara hon på alla sätt

Backstreet boys som med var ute då... de enda hon inte skulle få ta var nick för han skulle bli min en dag. de va victoria och nick som fanns på mina väggar.

Första konserterna med de banden och jag var såld på nytt... jag stod så länge för en autograf å den kommer jag aldrig släppa.

Men nu när jag ser tillbaka på det undrar jag vad var det jag såg?

En tjej som är väldigt snygg och klär sig underbart hon har allt.

men med allt menar jag inte bara gott

hon är underviktig har kärleksproblem och lever under stress...

Men vad som än är.
har jag mina bilder som varje gång visar allt jag gjorde för att vara hon.
sminket, frisyrerna och kläderna.

Inga kommentarer: