18 januari 2008

Wake up call...

imorse på väg hem upptäckte jag det och kom på fyfan va egoistiskt. allt blev så klart då en gravid kvinna gick förbi mig. jag tänkte skit vad är det så många håller på med.

varje år dör många människor i passiv rökning. varje år skadas så många asmatiker av det hela.
det är så¨egoistiskt att röka på allmänna platser så de är inte klokt.

Att inte tänka på andra människor.
Jag undrar ibland. tänk på de barnet som inte ännu ens kommit till joren vilka skador den kan få genom att mamman är ute bland den luften som är.

Om man inte slutar för sig själv sluta för samhället.

Just nu tycker jag synd om speciellt en person som alltid är med och hatar rökning och ändå står ut med alla.

Idag går min ros till honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas verkligen den var till mig :) <3