15 januari 2008

Alltid och förevigt

Alltid och föralltid du och jag det är hur våra liv borde ha blivit.
Jag gör vad som helst jag ger dig min värld för att du skall bli min igen...
De finns inte i en av mina drömmar där du inte är med.

Ens andra halva?

Kan man säga att de finns en sådan . så som romeo och julia? Eva och Adam?

Kyla mörker leder än i tankar som man inte haft på länge. Så längesen men varje gång jag ser dig så är det dig jag tänker på. Alla andra dem kan bara komma och gå. och varje gång jag träffar någon så tänker jag på dig.
Sann kärlek kommer inte många gånger, de en sak som stämmer.

Alla försök för att gå vidare och glömma dig.

Always and forever you and me that is the way our life should be...

I'm looking at a picture in my hand trying my best to understand I really wanna know what we did wrong with the love that felt so strong if only you were here tonight I know that we could make it right

För jag hade gjort allt för att ställa allt till rätta.



Bara för att visa dig...

Inga kommentarer: