8 januari 2008

MSN

He is bringing sexy back


Mannen myten legenden som la den första ...


Marcus \m/(>.<)\m/ säger:
okej, jag lovar inget om imorgon men ska tänka på de iaf
Tina säger:
ts
Tina säger:
du ska med
Tina säger:
vi ska ligga
Tina säger:
jag har ju släppt de med krogpersonal så vf inte


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: haha nej de ska vi inte o de vet du

Tina säger:
vf inte
Tina säger:
?


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: så är de bara du får inte ligga med mig

Tina säger:
fan va elakt
Tina säger:
sikken diss
Tina säger:
du är den första


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: jag ligger väl inte med alla lr hur

Tina säger:
nee men e jag alla?


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: nee sant

Tina säger:
tck
Tina säger:
jag betyder väl mer än en random liksom


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: mjo men jag slipper vara kompis med ngn random lr hur?

Tina säger:
ja men jag skulle inte vara en random


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: nej men de brukar alltid bli så konstigt om man ligger med vänner

Tina säger:
ne
Tina säger:
vf de


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: de är min erfarenhet iaf Marcus \m/(>.<)\m/ säger: men men visst vi kan ligga med varandra inga problem

Tina säger:
du tycker inte jag är vacker nopg åt dig säg de bara
Tina säger:
vad är det för fel på mig? tänder duinte på mig?
Tina säger:
Jag har ju stora bröst räcker inte de?
Tina säger:
Säg vad är felet varför kan du inte närma dig mig på de sättet=
Tina säger:
jag som trodde vi hade nogot
Tina säger:
men de väl inte menat?
Tina säger:
jag hade väl fel
Tina säger:
förlåt jag ska inte vara på dig mer
Tina säger:
jag förstår du vill bara att vi ska va vänner...

Marcus \m/(>.<)\m/ säger: du ska inte skriva mer?

Marcus \m/(>.<)\m/ säger: du har en väldigt rolig syn på detta


Tina
du ska bbli min rocker


Tina säger:
som jag kan gå runt på stan med å bara dra till stickey å allt


Marcus \m/(>.<)\m/ säger: men du vet jag kmr ligga med alla din kompisar då juh som de andra bartenderna

Tina säger:
men nej


Tina säger:
jag betyder mer än så



Marcus \m/(>.<)\m/ säger: kanske de ja Marcus \m/(>.<)\m/ säger: men jag är juh bara en simpel bartender :)


Tina säger:
Klart du inte är
Tina säger:
inte för mig
Tina säger:
du betyder så mycket mer



3 kommentarer:

Anonym sa...

Asså Marcus jag är grymt besviken på dig.. du måste ställa upp för en kvinna i nöd!!!!

Anonym sa...

Tina verkar inte vara i nöd iaf :)
Och hon vet var hon har mig.
Så behöver inte alls vara besviken

Anonym sa...

klickade fel så blev anonym ovan men kanske förstod att de var jag :)