3 maj 2009

Mitt försvar.

Jag ska inte behöva skriva detta, jag vill inte skriva detta men är så trött på att få höra de av de som ska va mina närmaste...

Ordet tappa

Att höra folk som ska va mina nära säga att jag tappat det att jag är ute varje dag och super...
Hmm vet ni vad de jobbiga i de hela är?
Att förra ret var det er jag gick ut med varjedag... de va ni som hetsa på att vi skulle kröka de va ni som hetsa på att de va ball och att vi skulle gå runt.
Nu när jag gör det med andra ser ni ner på mig.
Ni står på samma ställen fulla och riktade i baren och tittar å säger att jag tappat de för att jag inte bara står still jag är social jag pratar och jhag dansar samtidigt som jag dricker.

Men de ok säg att jag har tappat de... Jag skulle snarare säga att de ni som har tappat de för att jag inte står vid eran sida längre å att ni inte kan ta de...

Förutom att jag har tappat de på krökandet å utgångarna har jag tydligen tappat de för att jag helt plötsligt är med på bilder och att jag kan sminka å klä upp mig när jag går ut... Jag har blivit utseende fixerad som jag fått höra...


1. jag har aldrig varit så äkta som jag är nu... Läpparna? Äkta Ögonen? Äkta Fransarna? Äkta Hår? Äkta Naglar? Äkta....

Hmm skit va utseendefixerad jag måste blivit de senaste månaderna när jag valt att ta bort allt som är fejk....

Ja förlåt jag har varit med på ngn bild, varför? för att jag kände för de. frågan är varför jag ska behöva försvara mi`?


Om jag är så fixerad hur kan jag idag välja att va så äkta och för en gångs skull välja att va med på bilder och bara släppa loss?

Hade jag varit ni hade jag sagt annat jag hade sagt skit fan va duktig tina har blivit.
Jobbar heltid.
Krökar heltid.
Politiken e alltid med.

Jag fattar inte vad ni som ska va mina närmaste får ut utav att beteer som ni gör.
Ni har tappat de, ni har tappat de på att jag inte är med er utan att jag hittat vänner som jag kan ha kul med.

Och bara så ni vet. Randoms smsar grattis. Vänner ringer...

Du visa vem du egentligen är nu när de gått ett tag.

Inga kommentarer: