3 maj 2009

...du tyckte att jag prioriterade dem framför dig men så var det inte och de säger jag än idag...

Jag svalde min stolthet på din födelsedag jag gratulerade dig även om de va du som sa att våran vänskap va över...
Någonstans innerst inne trodde jag att du skulle gratulera mig på min födelsedag att du skulle skriva ett grattis bara men nej klart du inte gör de.

Något jag fortfarande inte kan släppa hur många års vänskap? Bästa vänner min blonda halva sen 8an typ 6-7 år av daglig vänskap helt borta för att du valde att tro på personen som ljög.

Jag kanske inte alltid var den bästa vännen när jag va ute så mkt å jobba inom restaurangbranschen jag vet att du tyckte att jag prioriterade dem framför dig men så var det inte och de säger jag än idag.

Jag fattar inte hur bara hur de kunde gå så långt så att den som varit med så länge helt plötsligt inte finns alls vid ens sida jag vet inget du vet inget.

De sjuka är att vi bråkat innan men vi har alltid löst de löst de mesta men detta,
de jag inte förstår är hur du ens kan tro att jag rört honom att jag skulle göra så mot dig...

Jag saknar dig jag tänker på dig du kommer alltid finnas och vi kommer att lösa de en dag... jag tror de. jag hoppas de.

Tiden...

Xoxo

Inga kommentarer: