4 juli 2009

...

Ibland kan jag titta i min mobil och se så många random nummer, nummer till människor som man känner men de skulle inte spela ngn roll om man kände dem eller inte.

Sen har vi dem som säger att man är vänner men som säger de man säger vidare de första dem gör.

Jag förstår inte hur eller varför.

Svagheten kanske är den att jag aldrig glömmer och jag förlåter sällan idioti som man gör av fel anledning.

just nu är jag i en sån period där jag vill omringa mig med människor som jag älskar och människor som älskar mig.

Detta med att man ska känna alla hälsa på alla har aldrig varit min grej och nu är det värre.
NU släpper vi det helt.

Så för alla er som märkler att kontakten går bort vet ni.

Idioterier som man inte kan glömma.


Älska mig aldrig hata mig.
Jag ska vända andra kinden
Gillar ni inte mina principer...
Jobbigt.

Mitt hjärta är gjort av sten.

Inga kommentarer: