9 augusti 2010

Min älskade Zai.

När tiden hinner ikapp, när de finns något som betyder mer än dom andra.
Kan inte fatta att det är en månad som jag inte har sett henne nu.
Hon som var den som var i min handväska hon som alltid var med och fika på uteserveringar.
hon fanns alltid vid min sida.

Min lgh e borta den e för tom kan inte vara där utan henne. kan inte vara där hon har varit för de ger mig bara minnen...


Does days are gone now there memories...
Jag är så rå att jag skulle nog ge allt för att ha henne tillbaka.
Saknaden är för stor.
Jag trodde aldrig jag skulle älska en hund men jag älskade henne.
Ingen förlust har varit så stor som denna...
Hade jag en önskan hade de varit att hon hade varit här hos mig nu och föralltid.
att hon aldrig skulle försvinna.
Men alla minnen är kvar, hon kommer alltid att vara kvar. <3



Inga kommentarer: