9 augusti 2010

privileged

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now


Jag önskar att den bortskämda snorungen kunde försvinna.

jag har inte jobbat på en månad denna månaden har jag spenderat lika mkt pengar som en familj i tredjevärlden skulle klara sig på i år.


Man tänker inte men sen kommer de och när man inser vad man gör.

när man inser hur många man hade kunnat hjälpa.


Varaför är det så lätt att tänka varför är det så lätt att bestämma sig och sedan följa de ett tag men sedan hamna fel igen?


vad är det som gör att man inte är beredd på att vara ett random och inte ha de sociala livet...


Orka se sig i spegeln, orka vara bland människor och låsas att man har ett samvete när man inte har de...
Hur mkt än man försöker, hur mkt man än vill så är det något som gör att människan är egoistisk och hur jag än gör så går det inte att ge upp mitt socialaliv men när jag varje månad kollar ekonomin så inser jag och de då man alltid tänker och ångrar dom dagarna som passerat.
Det är inte pengarna som beskymrar mig, det är mängden pengar på onödiga saker som i slutet ändå inte tillför ngt i livet.
Alla människor allt som man dagligen gör och alla man är med, då man inser då man innerst inne vet att när de gäller då är dem b.............................






Inga kommentarer: