18 oktober 2010

´nya tider

Lite har hänt sen sist jag bloggade sist ...


1. Jag har börjat på Deep igen.

Tror inte ngn missade att jag sa upp mig över dagen på deep för snart 4 månader sedan men mkt har hänt på bygget å dom jag ville skulle väck innan jag kom tillbaka är väck.

så nu e allt ballt jag å Mehtap delar på ansvaret å får på så vis vara lediga ibland med.


ååå

helt galet vad mkt folk vi har det är sinnes.

jag älskar att vara tillbaka å jag älskar mitt jobb...
lär bli massa bloggande om deep men ni vet att ni älskar skvaller
.


Veckans låt e helt klart : Gubben i lådan

veckans roligaste:

Mehtap e ledig jag jobbar...
jag har trackat henne hoin svarar inte kl 6.00 ringer hon upp
jag frågar
LEVER DU?

Å hennes svar


ehhh klart jag gör annars skulle jag väl inte kunnat ringa dig...

Om jag fick säga dom två roligaste i stan på att ta fyllan e de lätt

Mehtap och Fabian.


Å glöm inte att besöka oss på onsdag bara tjejer på golvet. galet bra!