29 november 2010

:)

Galet bra helg full med politik och bara politik första stämman utan kuppningar och sånt. allt var lugnt.


att allt är delat i två vet vi alla om å så kommer det nog förbli.

allt som startade en gång i tiden är kvar och kommer vara kvar så länge det styrs av dem personerna som det gör

bra att mina läsare har noll koll på MUF.. enda ni behöver veta är det finns intriger överallt. hahha



Jag måste faktiskt erkänna en sak.,
¨mitt inlägg om uppsala så många som tagit illa vid men det var 1 år sedan måste säga att detta året så sa jag att en person gjorde bra ifrån sig från uppsala å på mst så gillade jag med en...
Vad är det som händer kan det vara för att dem som tillhörde uppsala då och dem jag ogilla slutat???
Allt förä'ndras. Å nya uppsala är ok!!


hahha nu ska jag spendera tid med min älskade vovve.


ÅÅååå vet ni vad att djur sex e lagligt i sverige å det är äckligt