1 november 2010

MST

Ilördags så var jag ledig å resan började med en bilfärd med tre killar som lekte allsång så 40 h utan sömn och livet leker eller?
Nee men det var en bra intressant resa vi hade ballt.

vi skrattade mest åt folk.
ngt som jag ännu inte fattar är att jag gillar en person från muf uppsala den e inte helt hundra haha...
hmm men men så kan det faktiskt vara alla är inte som dom andra.

Men jag har hiottat en ny person som jag märker verkligen älskar sin röst... hon pratade hela tiden och om henne och alltid jag jag jag


jag fattar inte hur kan man älska sin röst så mkt... ?

men men vissa människor är som dom är.
jag har iaf en blogg å prata ut på jag behöver inte vara jobbig haha


ikväll har vi öppet på deep så nu ska jag snart jobba,...


veckans schema:
Mån: Jobb
Tis: Fika och Bio dag... SAW 3D ska ses
Ons: Jobb Deep
Tors: Då ska jag se avicci så klart trädgårn ut krök ja
Fre: Jobb
Lör: Sthlm
Sön: Sthlm
Mån: Sthlm