26 juli 2008

dET VAR INTE VÄRT DE.

När man tänker efter, allt som gått förlorat, det som egentligen betyder något är nu borta. så många chanser för att sluta å gå tillbaka istället valdes det andra å¨nu får man stå sitt kast.

När man fastnar i en bransch, en bransch som ens vänner hatar ett ställe som ens vänner inte vill att man ska vara på... de blir nästan som om man blir rebel och vill vara kvar för det är ens vänner de bryr sig men de e inte upp till dem vad man jobbar med.

Sen när man själv kommer fram till att detta är inte jag de e allt mina vänner pratat om då tänker man skit de över nu dags att avsluta kapitlet...
Hitta tillbaka till vännerna?

Hmm dem som nu bor utomlands eller med deras pojkvänner i andra städer de som redan skapat sig vuxen livet som gått förlorat åt mig...

vad gör man nu?
Det som får en att vakna

vanliga människor går inte ut varje dag...

Dags att ta tag i sitt liv å göra de de andra sa till om när man börja...

Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn
När det är försent att vända tillbaka, allt e försent

Inga kommentarer: