19 juni 2009

Mina lakan är av Gucci...

Ja


Hur är läget?

leverera


när man är för trött för att hitta på något när man inte orkar vara med sina vänner för man vet inte vilka vänner man ska välja..,.,


sjukt segt idag.
ont i halsen ont i kroppen vila vila

mamma e hemma, kollar min nya garderob från london

fett nice.

bra att ha en mamma...

veckans nya:
Läppar
Ögon
Fransar
Gucci ring
Gucci armband
krims krans
Hårförlägning
Naglar-...

Varför ska jag vara äkta när alla snackar om att jag är utseende fixerad nu kan jag göra det jag alltid gör...
snacka ni jag orkar inte bry mig
så länge jag är nöjd och lycklig

Xoxo

jag kan enkelt konstatera att pengar är vägen till framgång och vem fan vill inte se bra ut och ha de bra?

Pang känn er speciella.
Jag är tillbaka

Krök...
Utseende...

Låt oss ´bli dem vi en gång var och leka till natten blir dag.


Torsdag firar vi att anti kommit in å komemr vara mkt i mölnlycke
söndag: söndagsklubben
tisdagsklubben
måndagsklubben
deep, nivå onsdagar
torsdagar hamngatan
fre lör överallt...

livet är krök vänner å spendera.

Inga kommentarer: