28 juni 2009

Spegelfobi.

Mkt om spegelfobi men det är vad jag får när jag tänker efter,,,



Varje dag är det samma sak, samma människor...
Absolut samma restauranger och cafen shopping m.m.

Varför är vi så rädda att gå till ett ställe där ingen känner oss?

Varför förväntar vi oss special behandling?
Varför måste vi känna alla?
Varför har vi skapat de liv som vi skapat?


Jag blir mörkrädd när jag märker vilket barn jag är

Hamngatan axwell sjukt kul värt 6000 kr?
Kanske inte.

Folk offrar deras liv för deras länder.
Folk offrar år av sina liv för världen.
Folk lever ett normalt liv.

Jag lever i min värld.
I en värld där jag tror att alla har det som jag.
I en värld där mitt största problem är vad jag ska ha på mig idag...

Helt sjukt att i denna värld där jag lever.
Att i denna stad där jag lever finns det 8000 hemlösa och jag lever ett liv som om alla har det dem vill ha.

Dags att börja ta ansvar för sina handlingar.
Det är dags med en ny start.
Mitt gamla jag fungerar inte längre.

Min politik jag är ordförande nu, en ledare...
Hur ska jag kunna leda när jag inte ens vet hur jag ska ta hand om mig själv...

De som Inger sagt på kansliet i alla år.
-"Tina ja du är söt men du kan inte leva på de resten av livet"

Jag har mina drömmar, mina ambitioner, min utb.
Nu ska vi förverkliga de vi alltid velat.

Peace on earth

Sinnes.
Kanske?

Hmm

brb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt hjärta.... längtar efter dig, älsk. Bra inlägg! Ses snart!!

/Andrea

andrea-lukic.devote.se