3 augusti 2009

...

Jag 'är en person som skriver mina åsikter,
mina åsikter är lika mkt värda som andras inte mer eller mindre.
Ja skriver de jag känner för och de är inte vad alla andra ska känna för.

varför jag hängde ut dem? Hm för att jag ville skriva inlägget å nee tror inte att de inlägget hjälper ngn jag tror de e ett inlägg som bara är liksom.

Jag säger att alla som vill får läsa min blogg och de får tycka som dem vill men du verkar ju inte gilla ngt jag skriver och tycker allt är fel ...

då svarar jag sluta läs...

Ja jag är aktiv ja jag får ta massor med kritik,

Jag väljer att skriva de jag skriver.

Att jag skrev de inlägget just another day...

Varje dag offrar individer sina liv för att skydda sitt land
folk offrar sin tid för att åka till andra länder för att hjälpa andra
De finns folk som ger som försöker som vill
medan
de finns folk som skiter blanka fan i...

och då kommer min fråga
om dem sover gott om nätterna?

Man kan göra en förändring
De kostar inget att hjälpa andra
De ger en själv som individ så mkt när man väl har hjälpt och varit med i att skapa en förändring.

Mina inlägg om spegelfobi, privleged , anotherday handlar om
Varför har vi skapat de liv som vi har skapat oss själva?

Its just another day in paradise for you and me.
Ja det är ju de, vi har tak över huvudet, vi har en säng att sova i, vi lever i en trygg miljö, vi har mat på bordet, vi har allt som så många bara drömmer om.

Ja jag vet hur många som jag hade kunnat hjälpa om jag inte köpt mina lakan.
Jag vet hur många fler jag skulle kunna hjälpa om jag inte spenderade pengar på fika, alkohol, tobak m.m.

Jag vet hur många fler jag hade kunnat hjälpa om jag inte köpte mina märkes kläder...

Men jag gör som jag gör och jag lever som jag lever.
Dock så har jag inte skrivit ngra inlägg om materiella ting sedan mitt första inlägg som hette spegelfobi...

för ngnstans så tappar man bort sig själv ibland och i ett samhälle där allt finns serverat åt oss och man bara kan gå och konsumera är det svårt att ibland låta bli.

Men jag strävar fortfarande efter att skapa ett samhälle där vi alla hjälper varandra och omgivningen...


Xoxo

Inga kommentarer: