3 augusti 2009

blogg fram, å bak

Att det skulle ta så här många inlägg innan du själv skriver det jag hela tiden förfasat. Att du på ett Fördomsfull, Kryptiskt, och Inkorrekt sätt beskriver Några Få Personers agerade - via en svenska som får det att låta som om du ligger inne med rätten att tala om hur folk i allmänhet ska bete sig. ”bara för att jag väljer att skriva om det betyder det inte att jag drar alla tjejer över en å samma kam och att jag tycker lika om alla...” Skönt, nu var det utträtt. För tyvärr så framgår det inte i och med ditt sätt att uttrycka dig. En sista fråga, om du bryr dig så mycket om dessa få tjejer, varför hängaut med på din blogg då? Ja för det kan väl knappat gå till historien som ett av de inlägg som hjälper någon.

”Låt bli att läsa min blogg då...” - du kan väl inte mena allvar? Vill du att alla som läser din blogg ska vara besökare som håller med dig om allt du skriver och sedan heller aldrig ifrågasätter dig. Åter, var inte du politiskt aktiv?

Ja det finns värre saker att göra än att köpa Gucci lakan, och ja det finns ju grader i helvetet också ;) Förlåt mig nu, för mitt krassa uttryck, men nu gör du ju verkligen bort dig: menar du att gränsen för vad som är okej att (konsumera, skriva, göra) blogga om, går vid gränsen av vad som kunde äventyra din möjlighet att ” kunnat bli vald till ordförande”. Tycker nog du ska se över DIN egna personliga moral, och i och med det också erkänna ditt enorma snedsteg då du först skriver inlägget ”It´s just another day for you and me in Paradise” och senare stolt motiverar Gicci-lakan.

Jag vill inte skriva mitt namn.

Inga kommentarer: