12 december 2009

hmm tänker tillbaka

tänker å tänker...

fan vad elak jag har varit i min barndom speciellt på högstadiet då man trodde sig vara något...

nu när tjejerna varit ifrån mig i två dagar å jag kännt på ensamheten så fattar jag hur dem måste ha haft de varje dag av sitt liv...

skit jag skulle aldrig vilja vara ensam i mitt liv inte vara med någon, inte ha några att ringa...

jag har 213 kontaktnummer på min mobil
jag har en del att ringa folk att välja mellan...

vem har de mobbade offern å ringa? vem vill vara med dem?

eller rättare sagt va fan ger oss andra den rätten att döma ut en person å utesluta den från resten av gruppen?
har dem gjort något fel?
varför är vi människor så elaka?

hmm jag undrar varför världen ser ut som den gör...

varför kan inte alla bara vara vänner...

om alla hittar sig vänner å grupper så kan dem hålla ihop å alla randoms från ens egen grupp kan hålla sig till sin egen grupp å alla sköter sitt liksom.

Inga kommentarer: