15 december 2009

Pojkvän till salu?


Nu när snön faller och alla skaffar sig förhållanden så kommer en längtan efter mysiga hemma kvällar, långa kalla promenader å dricka varm choklad...

Så pojkvän till salu?

Hmm men så klart inte till mig då ( Jag har ju min morgan å fish) utan till min kära vän Andrea Lukic som nu har tröttnat på att sitta hemma å skriva sina texter i ensamhet...

Krav på killen:
Han måste gilla sport
Han ska inte vara resturanch
Han ska inte knarka
Han får inte äga en skinnjacka

Andrea är en trevlig utåt riktad tjej som älskar att skriva, hon jobbar självklart som journalist och hon bloggar även för gbgnattliv.
Mysiga lugna hemma kvällar e de som står på agendan inför vintern. att hitta någon att gå i ide med och bara ha de mysigt.
Hon kan även vara en riktigt bra hemma fru, städa laga mat och baka massor med bullar :)
Man måste ju ha något till varma chokladen?

Känner ni någon kille som passar till min älskade andrea så hör av er :)

xoxo

Inga kommentarer: