5 december 2010

Fem i fem ragg eller?

Hur kan killar ibland tro att tjejer e så korkade att de går på vissa saker...

Dom har känt varandra i flera år haft kontakt fram och tillbaka i två år.
Efter att dom sågs sist har y fått höra av sig och fått korta svar tillbaka.
X säger sig gilla Y.
Y gillar lekar...
Jag ska va brutal jag ska lägga ut en sms konversation mellan x och y..,

Är Y ett fem i fem ragg?

Kvällen börjar med att x och y stöter på varandra ute på stan vid 2 tiden... Så fort dom sagt hej går dem åt olika håll.
Y får sms...

X: Va dryg du va! :(
Y: Eller?
X: Vadå eller?
Y: Jag var inte dryg...?
X: jo de va du. Och du har inte hört av dig trots att du har varit i sthlm!
Y: ok jag är dryg...
X: Feta minus Y!
Y: puss! Sluta vara bitter
X: jag är aldrig bitter! Jag tycker bara det är dålig stil!
Y: Vad är dålig stil? Att jag är uppe isthlm som jag alltid är utan att säga till? Du har aldrig tid ändå så vad spelar det för roll om jag säger till att jag är här. Orka! Ha en trevlig kväll


Vilken tjej hade pallat att höra av sig till en kille som aldrig har tid? Vilken brud hör ens av sig till en kille... Det är väl lite killens grej att höra av sig till brudarna! Eller det kanske är jag som e efterbliven och tycker det ska vara så!

Sms skickas fram och tillbaka ohört dom fan meb de roligaste är smart som Y fick vid fyra halv fem...
Y och x är på samma ställe..
y ser x dansa med folk å orkar inte gå fram dock får x ett sms

Y: vi drar till white... Sov gott
X: sluta vill du ses sen,
Y: haha jag är inget fem i fem ragg hitta dig ett sånt på Hells ist...
X: och vi är verkligen på den nivån känner jag!
Y: inte?
X: när, jag tycker inte det! Tycker du det?
Y: typ
X: Y, jag gillar dig!

Y svarar med en novell

Om man gillar ngn hör man av sig man visar att man gillar den och man hör inte av sig efter sina fyllor... Inte första fyllesmset,
Det roligaste är att om man gillar ngn så har man tid mer än på kvällarna... Man tar sig tiden och även om man får reda på att personen är i samma stad samma dag hade man velat träffa den...
Det är lätt att säga att man gillar ngn fem i fem för att få den i säng...
Men snälla rara det är lättare att hitta sig ett ligg på dansgolvet än att säga saker man inte menar.

Att killar vränger ur sig saker som att de gillar bruden och sånt e så himla fult enligt mig, jag har hundra gånger större respekt för killar som går fram till bruden eller skickar ligga sms än dom dom ska fjäska å låtsas som att dom vill ngt mer.
För sanningen där den att är man en kille som vill ngt mer så visar man det...
Säga vad man vill hade de varit menat hade ngn av dem gillat den andra hade de blivit ngt för två år sedan å då hade dem inte haft dessa samtal idag...


Xoxo