11 december 2010

Saturday

Jag är hemma!!!
Jag har varit hemma en hel helg.

Dock så gick jag runt på stan och såg alla familjer, alla par,,,,
Å de väckte den mest konstiga känslan i mig.
Helt plötsligt såg jag mitt bröllop, mitt hus och min framtida liv,,,
Ett liv som dock är helt fel. Jag ska ha karriär jag ska inte ha familj och barn,
Jag ska en dag bo i en vindsvåning på Stureplan där jag ska ha mitt företag samtidigt som jag sitter i riksdagen och är en kvinna med stil och makt,
I mitt liv finns det inte plats för man och barn...
Och för alla ni som tänker det går att ha båda... Det går inte att ha båda inte helhjärtat!!!
Jag får höra det allt för ofta av min mamma, hennes nanny var där mer än hennes mamma...

Jag vill inte bli en låtsas mamma och fru.
Jag vill ha karriär och jag vill göra det jag vill...

Jag vet inte varför ja såg ett liv med barn framför mig helt plötsligt...
Jag hr typ feber lr ngt.

Dock så vill jag bära min vita klänning och gifta mig en dag,
Gifta mig med en man som har fullt upp med sitt liv om inte har något emot att ha en deltidsfru...
en man som. Inte är rädd för att ha en framgångsrik fru,

Men men det tar nog ett tag innan den mannen kommer,
Tills dess har jag morgan :)

I veckan blir det Sthlm.
Måste träffa min kära kirurg innan jag åker till USA,
juviderm I love :)

Å vet ni vad som är sjukast av allt,,,
Jag drar till usa och har inte size zero...
Undrar vad dom kommer tro i klubbhuset...
Men men L.À here comes the new fat me
( BMI 21 bästa man kan ha )

Låt oss hoppas att mina barn å hus å svensson liv drömmar slutar...


Xoxo