16 januari 2011

iår

ok, alla som känner mig vet att jag kan vara duktig om jag vill men oftast är jag inte det...

så iår ska jag börja ta ansvar på riktigt,
jag ska visa för min mamma å gudfar att jag vet vad pengar är och att dom inte växer på träd...
så när jag kommer hem till sverige igen ska jag inte sitta å fika hela dagarna, pendla mellan städer eller vara ute å kröka.. å jag ska verkligen inte tappa det å köpa 15 kläningar på en dag... haha

jag ska visas att jag är 23 år gammal.
jag ska lära mig att
1. tvätta
2. städa
3. jag ska försöka få tag i en ekonom som ska hjälpa mig förstå mig på räkningar å sånt..,


Å alla som känner mig vet att jag har en tanke med detta å ja det har jag...
jag har hittat en person han e så snygg så då e de värt att förstå sig på ekonomi å sånt + att jag gör min mamma glad...
de enda hon vill är att jag ska lära mig att ta hand om mig själv...

jag gör henne en tjänst och mig själv... haha


så de mitt nyårs löfte... :)