14 januari 2011

Lycka

Livet är full med överaskningar ibland bra och ibland dåliga.

Man vet aldrig när livet tar slut därför ska man följa sina drömmar och göra det man önskar.
det är ingen ide att sitta och vänta.


Det finns en person som alltid kommer ha en plats mkt speciell plats i mitt liv och han har lärt mig och sagt till sedan jag var mkt ung.

I belive in dreams becuse I´m a dreamer so never give up.

Han gjorde det ingen annan hade gjort och nu har han så många som gått i hans fotspår och så många som drömmer om att ha hans liv.

Man ska aldrig ge upp och man ska aldrig tro att det kommer att hända och att man kan sitta vid sidan och bara vänta-

Det är du själv som får dina drömmar att gå i uppfyllelse.


Tänk att gå ett helt liv och undra tänk om jag bara hade gjort det..
Tänk om man hade följt sina drömmar från första dagen...
Tänk om man aldrig tar tummen ur för man tänker det kommer aldrig hända.

Jag är glad över att ha en person i mitt liv som jag altid kan titta på och se att drömmar kan bli sanna.
Jag är glad över den insperation han ger mig. och om jag någonsin tvivlar så tar jag fram alla uppmuntrande brev han har skickat mig och jag tänker på alla människor jag fått träffa på söndagsmiddag tack vare honom.

Tänk om han bara bodde i sverige och inte i Usa då hade jag alltid kunnat fråga å prata.
Men nu har jag breven och telefonen.

Mannen som fick sina drömmar uppfyllda är mannen som visar vägen för så många.
Ingen är som han för han var den första...

H.M.H är min absoluta hjälte och insperation i livet.