15 januari 2010

tik tok

Årets göteborgare?

Hmm

de e en kategori på finest awards...

de som tävlar om titeln e

amanda berg? De väl ingen hemlighet i denna staden att jag inte förstår mig på den människan eller? haha vem e hon... kolla bara på hennes ladies night... hur många kom? vem bryr sig om henne? kanske dags att komma ner på jorden...

anna lundberg :) sötast i stan... duktig på sin grej de e hon...

Peacock : KÄRLEK behöver jag säga något mer än KÄRLEK... men ett helt ställe ... hmmm där lägger inte jag min röst...ok om man hade valt att lägga ut joseph eller laleh eller ngn annan där...

Natalie karlsson har jag ingen aning om vem de e så jag säger inget... man ska ju inte döma folk bara så där... hmm eller? haha

Sen så har vi en person som har blivit nominerad...

Johan bjerkelund ( Monkey biz)
De företaget som fått så mkt beröm i min blogg i somras var företaget hetast...
David guetta jochim garrud m.m.
vad kan man säga?
Killen levererar...
företaget levererar fett värt...

har vi någon av dem nominerade som förtjänar att få göteborgs priset så e de han...

Inte bara blir de lätt hetaste i gbg utan i övriga delar i sverige med...

Music non stop

Jag har lagt min röst gör de du med...

www.finestawards.se/rosta

xoxo

Inga kommentarer: