11 januari 2010

vi skriver öppet...

hur kan killar dra fram ragg framför gamla ragg som fortfarande inte kommit över de...

Om man ordagrant skrivit till killen för ngn vecka sen...

Kom inte till min bar, häng inte på mig, krama mig inte ens. jag blir bara bitter och ledsen...

Om killen då inte slutar å fortsätter försöker han visa att han bryr sig och att han vill att de ska bli som förr?
Om man säger till killen att han är ett rövhål borde personen inte bevisa motsattsen?

eller om man får fylle samtal och sms där de står att personen saknar en och att vi borde ses...
samtal och sms efter mitt... bara de visar ju vilket rövhål han e

Fyllekåt? hmm men varför ge sig på en person som inte e över de hela...
Varför inte då messa ett nuvarande ragg?
Varför ens säga att man saknar personen?
Varför respekterar man inte om en person visar sig sårbar och säger hur den känner?

Som i tidigare inlägg vi vill ha personer som vi inte kan få de så vi tjejer fungerar men ändå...

Allting som han sa alla saker som nu har hänt tror han att jag bara ska låtsas som ingenting...

SLUTA FRED? Absolut genom att aldrig ses eller höras...
Där han är där e inte jag... Denna gången e de på riktigt.
Han får ha sina vänner å ställen ifred.

Jag ville ha han jag vet fan inte varför men de va en grej...
De va en grej att han skulle dumpa sin tjej å att en dag skulle jag lyckas få honom... om jag egentligen vill ha honom eller inte e inte grejen... de jakten.

Varför tror ni att vi försöker hitta andra svar när saningen e så uppenbar?
Varför ens börja snacka med personen efter att han gick tillbaka till henne?
Varför orkar man ens...

Hur kunde de bli så fel?

Ibland lyckas vi gräva våra egna gravar genom att tro på att någonstans kanske allt stämde... att för att de ska säga så som de säger måste de känna något... Att alla sms å samtal kanske betydde ngt.

De verkligen på tiden att lägga ner de som en gång var och hitta de nya.
vissa gånger måste man inse att de inte e någon ide att jaga någon som inte kommer fångas.

Jag hoppas du e nöjd. För hade jag varit kille å varit du så hade jag nog varit nöjd...
med tanke på att du lekt som en jojo med mig...
fett ovärt kanske att du aldrig fick ligga... eller?
JAG E JÄVLIGT NÖJD!!!

Förälskad? de va de du sa Tror inte de... jag tror bara att personen någonstans blev rädd för att kanske sluta upp ensam när hans förhållande var på väg att ta slut.
Å så länge som jag ville att han skulle dumpa sin tjej så e jag den perfekta att vända sig till...
De va du som sa att ditt singel liv inte skulle bli långvarigt.
De va en massa som du sa...


Ett avslutat kapitel på riktigt nu jävligt nöjd...
eller?
Jag e faktiskt lite missnöjd...
För resten av gänget e balla, de e sjukt roliga att hänga med liksom...
Tråkigt att de blir som de blir...


Men i slutet av kvällen e de inte dig jag tänker på de e min robot.

XOXO

Inga kommentarer: