5 januari 2010

Veckans lista... Gbs sexigaste 2009

andreas list
1) Kimiya Faghih. Okej, här skulle jag kunna ha med duon "Fannie och Kimiya" men jag sparar Fannie till en annan rolig lista (som kommer nästa vecka) och sliter loss hennes vapendragare för att förära denna med en förstaplats på listan. Just nu befinner jag mig i staden Zagreb och lånar deras uttryck när de ser något sexigt på stan: "Jaooo jebote, bas je dobra!". Med andra ord: ett gott stycke kvinna, denna Kimiya. Congrats!

2) Andreas Willman. Motivering: Han är min chef här på sidan men det faktum har ingenting med hans placering att göra. Jag fullkomligt älskar personer som har något riktigt tilldragande i sitt utseende. Matt Damon är en av dem, simmaren Phelps en annan, fotbollsspelaren Messi en tredje. Då ingen av dem råkar bo i Göteborg är det med all rätt att andraplatsen tilldelas.... Mister Nice Guy, Wille.

3) Jolin. Motivering överflödig.

4) Mikael Aldén. Motivering: Den som inte tycker att Micke är sexig kan ta och skjuta sig själv nu, alternativt besöka Synsam för en genomgående ögonkontroll.



5) Philip Hovensjö. Motivering: Detta är inte på grund av att jag tidigare ifrågasatt om killen i fråga fått fitta (efter att han gjort en mycket tveksam flyer till Lady Allstars fest). Detta är för att killen på riktigt är sexig. Grattis!


Tinas list
1. Elin Johanna Schöndof. Med hennes vackra utseende och självsäkerhet så blir hon lätt den sexigaste i gbg. Tänk om alla framför allt brudarna i denna stan skulle kunna ta för sig och va den dom vill vara liksom...

2. Daniel Adolfsson (PUSH)

3. Andreas Karlsson (Estwestcost)

4. Louise rander

5. Victor appelgren ´(lounge)



den ni

xoxo

Inga kommentarer: