7 augusti 2007

Ehh YO MAMA

Mtv Yo mama sjukt kul program måste jag meddela mina vänner. haha eller det har dem flesta nog märkt att jag tycker speciellt när jag kommer med mina skämt som igentligen är så sjukt dåliga för jag kommer aldrig ihåg hela och gör om dem... men men jag har skoj å de skrattar :D Det är de viktigaste vännerna som är dem de är ...

Idag tisdag en lugn dag har varit i skolan och kollat läget... gammalt slott fyfan varför fick jag denna dumma iden? men men de inte länge fem veckor sedan är det ööööööver ... då blir de det hårda arbets livet...

Étt citat som stämmer är det bästa sättet att få arbete att verka svårt är att skjuta upp det... haha och hur svårt blir då inte ett arbete om man skjutit upp det i hmm 21 år snart... haha

Nej nej detta ´kommer gå bra.
Idag soft dag imorgon
Heldag vaxning, naglar, hår och det jobbigaste en date med min pt :S
Sedan sedan deep så klart :)

Ses på deep mina vänner iaf dem som räknas och är hemma :)


bara 40 dagar kvar :S

Inga kommentarer: