18 augusti 2007

hejdå carro

Igår var alla samlade
sjukt kul och vara med tjejerna och killarna så himla längesen nu va, under sommaren har ju alla haft sitt för sig och varit borta så de var roligt att alla samlades innan.
haha



men jag kände mig sjukt sjuk och det syntes på mig så kvällen avslutades relativt. nu är det dags att göra sig iordning dra till chez alla skall äta ihop och sedan planera kvällen.
hoppas det blir något soft. jag känner mig fortfarande sjuk de inte bra med tanke på att jag inte kan missa skolan...

Kvällen får visa sina resultat :)

Nu skall jag iaf in till stan.
Idag kommer peter hem med....
sjukt bra.

Imorgon kommer ola till stan.
Ja fjortis men dock orka bry sig om vad folk tycker de jag och gabbi som diggar honom sandra med. ahha de la vi som samlas och alla 13 åriga tjejer men vet ni vad jag bryr mig inte.

Om jag skulle tänka ytlgt finns det en man som passar in och det är helt klart Ola Svensson sjukt snygg spelar fotboll och gitarr sjunger och bäst av allt är från skåne :D

haha


I got it from my mama sjukt bra låt

Tänk på att vara dig själv de kommer du längst med :)

Inga kommentarer: