6 augusti 2007

ytliga människor

Hur kommer det sig att människor är så ytliga?



Kollar runt om kring mig och jag finner så mycket som är ytligt frågan är bara varför det är så?

läste en blogg skriven av en tjej sjukt bra allt med den stämde verkligen, alla försök som tjejer tar sig till fr att bli populära...
Allt handlar om utseende och pengar. så länge du har ett av dem eller båda om du har tur så kommer du långt i detta samhälle.

Killarna står där med sina american express och tjejerna står där med sjukt mycket smink silikon bröst och läppar, utmanande kläder och klänger på killen som har henne som staty men hon verkar inte bry sig... för hon blir populär och får personer som tittar på henne som hon genast tycker är avundsjuka om de en tjej som tittar och då ger hon sin bitch look och vänder sig till killen igen..

Orka snacka om feminism orka bry sig men snälla tjejer lite självrespekt.
´Å killar ni med era vip bord som skall locka tjejerna som det gör e tragiskt

Lite självrespekt och mindre lättfotade tjejer ja tack!'

Och nej jag är inte avundsjuk för er som tror det.
Jag är nöjd med att vara mina killars kompis som dem respekterar och jag är nöjd med hur jag ser ut. Och jag har nog varit med och träffat fler som betyder något änb nån av bimbo brudarna

att vara glamor modell är allt annat än hett

1 kommentar:

Lina Beltherose sa...

Heeej
Jag har följt din blog nu från början och jag ville bara säga att du värkligen har varit en inspirationskälla för mig. Och det du säger om ytliga människor stämmer bara så bra! Du har så totalt rätt och har bara fattat allt så himla mycket. Har inte börjat blogga själv än men du kan väll ge mig lite tips och såå om hur man skriver en bra blog å så. Fortsätt me det du gör, kram Lina
PS. jag fattar inte att du har partat med Heff! Jag e bara såå avundsjuk ;) DS