10 augusti 2007

människor

There's the ones that you love,
The ones that love you,
The ones that make you come
The ones that make you come unglued


Tänk om man bara kunde veta. Allt är så sjukt alla säger olika ingen tänker på någon annan. Eller ingen tänker på personen i frågan...

Igår var jag på chez åt å så fanns en sjukt snygg kille det är så min blivande man dock vet jag bara inget om honommen de ansiktet och den kroppen ja tack...

Nu gäller det bara att spana på honom igen...

Min dag var sjukt mysig med var på salongen fixa till det viktigaste sdan fika med carl och herr ingal. Men sen blev de jobbigare då jag kom på oj jag måste träna idag :S Haha jag kommer aldrig komma in i det... förstår inte personer som säger att man inte kan leva utan de.... :S UDDA kallar jag dem.

Idag skall det städas å så... För min prins kommer och skall vara hos mig till på onsdag,... Wille bille får vi se vad han skall busa med nu. Längtar till jag kan lära ungen svenska palla me hans brittiska nej...

Men innan man får ungen skall jag så ut idag :D


I can't turn my back on you
when you are walking away
Bottomless celebrity scar
staged circuses for schoolgirls,
us boys are all dressed up like a
mediocre suicide omen
Here comes the Red Carpet Grave
again and again and again,
Oh Man

Inga kommentarer: