13 augusti 2007

hahahh BARTENDER?

BARTENDER

Vad tänkte jag snygga killar eller???

Hur kommer det sig att jag hamna här finns vissa normala i klassen antar jag känner dem inte men kommunist kan jag kalla hälften.

Jag skriver om att människor 'r ytliga men de fan falskt att säga att man inte är det.
Första intrycket säger allt jag gillar ingen de gillar inte mig...

Jag 'är mammas lilla prinsessa som får allt på silverfat de är de är ....


Men men de skall bli intressant och skojigt att lära sig lite om alkoholen jag stoppar in i min kropp hela jävla tiden...

Klassen kan jag leva med vem vet man kanske skall vara openminded och inte döma det hade ju inte varit fel...

vad kan man säga alla kan inte vara som jag ä'r ....

"One only gets to the top rung of the ladder by steadily climbing up one at a time, and suddenly all sorts of powers, all sorts of abilities which you thought never belonged to you— suddenly become within your own possibility and you think, Well, Ill have a go, too"

Inga kommentarer: