4 april 2009

...

Ute och går, måste bekämpa fetmaepidemin...

Vad ska man säga detta hette min bror när jag kollade in hans facebook...

Kul att ha en bror som är träningsbesatt å skit medan jag e helt bortom de livet

Ställde mig på vågen och konstaterade att 15 kg + är vi nu på mindre än ett halv år ... va fan har hänt med min kropp?

De kanske stämmer de min moster en gång sa till mig att jag inte kommer kunna äta de jag vill för evigt och att jag kommer bli tjockare å tjockare å dö i en hjärtinfarkt när jag är 25...
Men men ¨


Fettsugning iår kanske istället för att göra om brösten så traditionellt en gång per år hahaha

Vi får väl se var årets kirurgi tar oss...

Nu e iaf sommaren planerad jobb jobb jobb och sen så ska va ta å åka till Usa i juni en sväng 1 v hos min gamling leva livet... leka med felix å massor med surf sol å shopping!


XOXO

Inga kommentarer: