3 april 2009

Feber, snuvig, döende haha

Jaaa så är det!
Hmm tror jag e så sjuk va jag kommer dö snart sinnes, men sen så vet alla mina vänner att jag är gnällig och tycker jag e döende bara jag slår i ett ben haha... hypo e va jag e.
Men men jag mår piss iaf... Orka när de e Housetåget idag liksom men men whiskey varmvatten mynta och citron har jag hört e kuren till att bli frisk...

Haft sånna sjuka drömmar i natt kanske är det febern annars vet jag fan varför de e som de e...

Kandidaturer ska skrivas allt skall snart lämnas in inför listorna till riksdagen å kommun, snart ska man boka in 20+ möte med...
Allt ska göras på engång sinnes sinnes....

Ifall tillbaka till min dröm en bankett middag alla ansikten som var där halva gänget är borta nu å de e sinnes...

Sida mot sida... alla rätt väntade alla utoom en som jag trodde alltid skulle va på vår sida men ack jag hade fel den personen som jag gillade en gång i tiden som vände ryggen till sina bästa vänner och började med ngt som ingen försstod men ändå trodde jag att jag skulle klara av att va vän med honom men nej nej de va inget som kunde ske..

Eller?

Jag trodde allt var ok... jag trodde att man kunde vara vänner och skita i de andra men när man hör av sina vänner att han snackar skit om mig precis som han gjorde om hans bästa vänner till mig och de som han hänger med som han sa till mig att han hatade...

Varför kom jag å tänka på de? Hmm kanske för att de svårt för mig att släppa en person som en gång va ngt hos oss å nu har alla sett hans riktiga jag men jag undrar fortfarande om de e han som gör som han vill eller om något har hänt... när man inte vill släppa hoppet om att de måste vara ngt som ligger bakom allt...
När man inte vill att de ska vara sant de man hör att han sagt om en utan att allt är bra... att de ngn annan som hittat på allt eller om de nu är så att det är han så varför? varför vill man ngn illa...

Ibland undrar man över´hur en person kan förändras å förändras för alltid och om han någonsin kommer titta tillbaka på våra liv och fundera över om de var värt det?

Specillt när personen vet att han kan krossas av de som jag vet...

What goes around comes back around....



XOXO

Inga kommentarer: