8 april 2009

Broken strings

Vackert men så sorgligt var det igår... Att se en vän i sådan sorg är det sista man önskar sig.

Men gud har en plan för alla och han ger liv som han sedan tar i en del av sin plan för var och en av oss...

Önskar bara att jag kunde torka bort tårarna och göra allt bra nu... men de kan jag inte... jag kan inte få hennes sorg att försvinna jag kan inte få henne att sluta gråta inombords... Hon kanske skrattar lite med mig. Hon kanske "glömmer" sorgen för en stund men de finns alltid...

Men med tiden lär vi oss hålla kvar til minnena och förstå att han är vid din sida och han kommer alltid att vara det... de enda är bara att han inte kan svara dig och han kommer vara vid dig andligt.


Dina vänner vi finns här för dig. Jag finns här alltid ett samtal bort de vet du mitt hjärta i din hand!


Xoxo

Inga kommentarer: