12 april 2009

När allt som finns kvar är en dröm om vad kärlek kunde vara.

När mobilen ringer 1000 ggr om dagen och alla sms som man får hopas man är från dig men inte ett enda nu för tiden... allt rinner ut i sanden som de gjort de två gångerna innan... varför börjar man hoppas på att denna gången kommer de vara annorlunda och varför tror man att de kommer bli annorlunda när de alltid slutar lika med denna personen.
Är det späningen som gör de hela roligt?

Jsg vet inte men jag vet att jag kansske borde ge mig när de kommer till denna människa och förstå att de en person en gång sa till mig stämmer att han själv inte vet vad han vill och så länge de så så funkar de inte...


Men men nu är de söndag å ikvälll ska alla ut.
Loccateli peac... deep och lindholmen... sinnes kommer de nog bli...

Vi kommer ses i vimlet och frågan är vad du kommer säga kommer du ens komma fram å hälsa? Hmm allt får vi reda på ikväll..

XoXo


I min Ipod just nu:
That last sad B .- Kleerup
( Ok alla vet de jag har alla kleerups låtar på min musik lista men den e favoriten just nu)
Snälla Snälla Snälla- Caroline af Ugglas
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger- Håkan Hellström
( Alla håkans cdn så klart musik man inte kan vara utan )
Hit me - The sounds
Spökstad- Kent
( Jaa deras plattor med!)
B is for Brutus - The Hives
We are your friends - Justice
Heart shaped glases-Marlyn Manson
(Även hans hela platta är med i poden)

Hetaste låten just nu är en som inte tillhör tina musiken :
Eminem- We made you! VS, Justin timberlake- Love.Sex.Magic

Inga kommentarer: