13 april 2009

Youre a rockstar!





Tatiyana took the What Barbie Doll are you? quiz and the result is Park-Avenue Barbie
you are high class, and high fashion...from your REAL vuitton bag to your jimmy cho shoes. you have more botox in your face than cher, but you don't care because you've got as much money as her, too. you love all things expensive, including men. unfortunately, you are MOST likely a snob, and MOST of your girlfriends don't really like you for who you are, but what social status you lend them. sorry about that last part.






Eh va ska jag säga... Hmm illa illa illa

Men men nu ska vi till botoxet :D

Jobbar spiced kom å ät idag å hälsa på en bakfull tina som nu tar sin veckohelg från Morgan...
MaN behöver distans till sin pojkvän Morgan å älskare Fish ibland även om livet med dem är guldvärt.

Stå i baren och ha de gott liksom kolla på folk skratta å fokusera sig på drinken e så jävla underskatttat...
Jag måste så varit deprimerad underperioden jag gav upp krökandet... eller

haha

Aja nu e de iafd sommar Berså har öppnat uteserveringen de klock på sön å på mån

Tisdagar är den heliga vilodagen,

Heltidsjobb att va på stan å fika å kröka dagligen! HAHA


Tack mina damer för igår!

2 kommentarer:

Angelica Eriksson sa...

Var du fortfarande full när du skrev detta eller? haha.. Står helt konstigt i vissa meningar =)
Hoppas ni hade kul sen igår. Love You /Angy

tina sa...

Ingen morgan idag :D
Imorgon blir de jag du å morgan :D