6 oktober 2009

Andrea bloggar min å antonias bråk om hur jag reagerar över xxx...

Antonia: - Hur är man sårbar om man pratar om sina känslor???? I rest my case, I rest my case! Eeeexakt!

Tina: - Det har blivit en form av verklighet, folk har sett oss på stan, folk vet nånting!!!

Antonia: - Inget som pratar om OSS, ingen som pratar om MIG! Lär dig av mig nu, Tina, så länge man är lugn och sansad...

Tina: - KOMMER FRÅN RÄTT KÄFT!!!!!!

Antonia: - DU KAN INTE FÖRVÄNTA DIG ATT JAG SKA TA DIG SERIÖST!!!!!!! SOM EN RABIAT KOSSA, DU FÅR INTE GÖRA DET, DU FÅR INTE GÖRA DET!

Tina: - Visar man kärlek om man pussar honom, hälsar på alla tillsammans, stå vid varandra hela tiden???

Antonia: - Nej, det har jag inte sagt!!!!!! DU ÄR INTE SERIÖS, DU MENAR INTE ALLVAR!!! JAG TÄNKER PÅ XXXX OCH JAG XXXXX OCH JAG VILL XXXXXX????? I REST MY CASE!

Tina: - Jag vill att XXX ska ta hand om mig nu när *CENSUR CENSUR CENSUR CENSUR.*

Inga kommentarer: