9 oktober 2009

...

VAD HÄNDER VARFÖR HÄNDER DE OCH VAD KOMMER ATT HÄNDE...

En gång nära, en gång vänner... nu kan vi inte ens vara på samma ställe.


Jag fattar inte att jag försökte, jag fattar inte att jag gick fram till dig igår.

Att du återigen sa allt de du sagt och lite till... de är det värsta de alltid lite till på de hela varje gång jag vill lösa de hela...

Helt sjukt att man kan vara med en person i ett och ett halvt år och känna så som du gör.

Att säga allt du sa igår...

men de bra kväll i tårar morgon i tårar...
Du hade besparat oss båda så mkt tid om du bara...

Hur kan man ligga å sova i samma säng, vakna upp på morgonen och jobba och sedan ha den rutinen...
Men ändå...

Och att jag är den som varit mest fel i våra dagar e så jävla fel... jag kan inte ens fatta hur du kan säga så...

Du va fel, du gjorde fel... du fick mig i tårar hur många gånger?
När du ringde mig och var förstörd när du hade "ångest" över allt de med henne... då fan stod jag vid din sida fast än de knäckte mig...

Allt vi gjort i våra dagar... allt vi har varit med om...

jag sitter å tänker de kanske jag som tänker för mycket...

hm orka tänka..

aja men men då vet jag...

Jag hatar de hela,,, att du känner som du gör.. att våra bästa väner är dem samma...
Jag hatar att jag måste stå ut med att träffa dig fast än de slutar i tårar...
Jag önskar att allt var annorlunda att de aldrig hade hänt mellan oss...
Hade vi bara varit vänner,,, då hade allting blivit så mkt bättre...

men men gjort e gjort sagt är sagt...
´
orka bara vara orka...

idag går vi under jorden å ska sova...
Morgondagen är för långt borta.. jag orkar inte...


Ha en underbar helg gott folk...


Xoxo

Inga kommentarer: