4 oktober 2009

...xxx...

Hmm
Höst kyla vinter regn snö å fy


var är min man liksom?

Snart lägger jag ut en kontaktannons till mig själv med...

Efter att lagt ut 10 st kontaktannonser... haha

As roligt e de.

men men vinter tiden får mig bara å tänka på vintern för 2 år sedan...
singel vintern med grabbarna,
jaa

dock så har dem tjejer å bor i andra städer nu.
Annars hade jag fan inte suttit här å tänkt på en man liksom...

men men

En blond blåögd person tack.
och en kille som absolut inte jobbar med restaurangyrket...

En ekonom eller mäklare de kanske hade varit ngt. '

Man kanske ska plugga på handels å spana efter herrar.

Kanske inte är en dum idé...


Hittar jag ingen sådan så blir de fan laban jonas eller jokke som får bli mina män denna vintern.



As bra lösning.
De kör vi på.

xoxo

Inga kommentarer: