7 oktober 2009

"expertens" åsikter kring listan.

5. Jonathan Fritz

Vem fan e Jonathan Fritz? Nå väl, blev helt enkelt tvungen att kolla upp honom på facebook och kan faktiskt inte ens minnas att jag sett honom. Detta lämnar oss med två alternativ;
1. Han är inte snygg. 2. Jag har svårt att se mig själv ligga med någon som jag praktiskt taget skulle kunna vara mamma åt, "Lammköttet" behöver växa till sig.

4. Alexander Lindberg

Jaha...var ska vi börja? Jag känner nog nästan ingen som inte blivit bestigen av denna unghingst. Och av det man har hört så skulle han nog till och med kunna ge mig en match i sängen. Här pratar vi en kille som verkar kunna ta för sig.

3.Anton Oloffson

Jag vet inte hur attraktivkt det är med en kille som d flesta gånger e så full att han aldrig kommer ihåg att han träffade dig dagen innan, och aldrig kan föra en konversation utan att samtidigt hålla i sig i något? Va fan, drick med klass..total fylla kan vara det osexigaste någonsin.

2.Daniel Adolfsson

Nu kan vi börja snacka! Med sin härligt egna stil och förmågan att få varje individ att känna sig speciell hade nog detta varit min personliga etta. Musikalisk kille med bakgrung som dansare, detta känns äkta, precis vad avenyn behöver! Dessutom är han lite av ett mysterium, vi vill veta mer Daniel!

1. Victor Appelgren

Vid första mötet uppfattade jag hono0m som väldigt korrekt och något osäker. Oj, så fel jag hade. . Victor har sen han kom tillbaka till stan finkammat avenyn när d kommer til fina damer. Han har tugget han har stilen och framförallt har han DET! Vad mer kan man säga? LIGG MED MIG!





5.

Detta är nog den enda på dessa listor som jag skulle kalla man. Ett riktigt mejslat ansikte som skvallar om att han levt livet. Denna kille har tagit sexig till en helt ny nivå, tyvär så vet han om d..I dagsläget vill väll 80% av kvinnorna i denna stad gå till sängs med detta leende. Men med en ödmjukhet som varar lite längre än tills han har kommit skulle han lätt kunna göra d till 100%.

4. Allesandro Montereale

Det luktar osäkerhet...med andra ord rätt illa. Detta gör mig nästan lite ledsen då denna killa har sjuk potential. Känns väldigt ung och pojkaktig trots duktiga försök till att verka aktoritär. Men om vi ger d ett tag så kanske, jag tänker inte ge upp hoppet o det tro jag
knappast att ni tänker göra heller!

3. Karl Lövenadler

Måste jag ens kommentera detta, bättre eller sämre begagnad?, välj själv..

2.Tobias Nilsson

Nu börjar jag fundera lite alltså...ännu en kille jag inte ens lagt märke till, alltså...inte värd att ligga med!

1.Andreas Willman

Selektivt urval? Nej, det ordet är inget som denna kille ens har en aning om vad det betyder.. Detta börjar bli på gränsen till osmakligt. Och medelåldern på hans erövringar uppkommer väl knappt till 18? Man tar vad man får? ja kanske, men jag trodde fan att han kunde lite bättre. "Det finns inga fula tjejer bara nyktra killar" kan tänka mig att detta är något av ett mantra för dena kille. Oj, detta blev ju en rejäl sågning..


Inga kommentarer: